2011/02/24

На гости в something...

Днес съм на гости...В един от най-уютните, стилни и вкусни блогове, които съм посещавала - something...Руми, безкрайно ти благодаря за поканата. За мен бе истинско удоволствие:–)

Повече може да прочетете тук.


А ето и рецептата за Шоколадови кексчета с шоколадова глазура:


Продукти:
50 гр.какао
1/2 ч.ч.вряла вода
1 и 1/3 ч.ч.брашно
2 ч.л.бакпулвер
1/2 ч.ч. разтопено масло
1 ч.ч.захар
2 яйца
ванилия


за глазурата:
120гр.натурален шоколад
2/3 ч.ч. меко масло
1 и 1/3 ч.ч. пудра захар
ванилия



В малък съд разтворете какаото в горещата вода. Оставете го да се охлади.

В купа разбийте маслото със захарта. Добавете яйцата едно по едно и отново разбийте. Добавете ванилията. Сипете вътре и брашното с бакпулвера. Разбийте добре. Накрая сипете и какаото.

Разпределете тестото в 16 чашки за мъфини и печете във фурна, предварително загрята на 180 гр. Печете 15 до 20 мин.максимум. Кексчетата трябва да удвоят обема си.

Глазура:

Разтопете шоколада на водна баня.

Разбийте маслото с миксера за около минута. Добавете и захарта и отново разбийте добре. Сипете ванилията и разтопеният шоколад и разбийте с първоначално ниска скорост, която постепенно увеличавате.

Щом кексчетата изстинат, шприцовайте или оформете със шпатула глазурата.



5 коментара:

  1. Денерис, много интересно гостуване! С голямо удоволствие прочетох разказа ти за виното :) Кексчетата изглеждат страхотно! :)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Мира:) поздрави и на теб:)

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за гостуването, Дина! Аз съм от винолюбителите, беше ми интересно да прочета!
    Кексчетата са много апетитни:)

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления, Дина, за интересното гостуване.
    Кексчетата ще ги зпробвам непременно!

    ОтговорИзтриване
  5. Диди, Ив, благодаря:) радвам се, че материалът ви е допаднал.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...