2015/10/12

Пухкави гофрети с тиква

Есенните цветове и уютно настроение се настаняват вече по домовете. Предлагам ви рецепта за Гофрети с тиква, които ще стоплят с уханието си сетивата и задълго ще заситят малките ( и големи) гладници. Гофретите остават мекички и пухкави и на втория ден, а без проблем може и да замразите една част, тъй като от дозата, която съм описала, в моя уред се получиха 9 броя.


Продукти:

2 яйца
1 и 1/2 ч.ч. прясно мляко
1/4 ч.ч. разтопено масло
печена/варена тиква на парченца около 1 и 1/2 ч.ч.

2 ч.ч. брашно от лимец
1/2 ч.ч. кафява захар
1 ч.л. бакпулвер
канела

Загрейте гофретника.

Чукнете в купа яйцата. Добавете млякото, маслото и тиквата. Разбийте ги добре с пасатора. Получава се кремообразна консистенция.

Смесете в друга купа сухите съставки - брашното,захарта,бакпулвера и канелата.

Направете кладенче в сухата смес и изсипете вътре течните съставки. Разбийте добре всички продукти с телена бъркалка.

Сипете един черпак от сместа в гофретника и запечете до готовност.

Гарнирайте със сладко или мед.



6 коментара:

  1. Цялата есен се е събрала в тези гофретки:)!Великолепна рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали! Обичам есента (макар да съм доста зиморничава)! Радвам се, че ти харесва рецептата. За любителите на тиквата винаги е добре да има още и още варианти за приготвянето й:)

      Изтриване
  2. Цветно, есенно и колоритно! Никога не съм опитвала гофрети, но от тези не бих отказала!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Габриела! Пробвай, когато имаш възможност. Стават бързо, вкусни и ефектни са:)

      Изтриване
  3. Прекрасно есенно предложение!
    И аз съм зиморничава, но обичам топлата слънчева есен. За жалост тази година не е такава:(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, Весела. Така е. И аз доста студ събрах тази есен.

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...