2015/02/17

За сандвичите

То е ясно, че все някога се стига до момента, в който трябва да си спретнеш набързо сандвич. Няма как и си признавам, че често прибягвам до него. Както за мен, така и за вечно гладните ми хлапета (какво е това чудо, през два часа ядат!). Вечно съм в чудене, как така да превърна сандвича в нещо по-пълноценно от това, което всъщност е. Не винаги успявам, разбира се, но пък понякога ми се получват някои вкусни и доста питателни комбинации. В повечето случаи използвам заготовки, изостанали от предния ден. Знаете, парченце от това, купичка от онова. Все дребни количества, които даже сте се колебали заслужава ли си да приберете в хладилника. Но пък ето варианти, в които лесно ще ги оползотворите.


Сандвич с печено червено цвекло, козе сирене, варено яйце и масло




Няма да ви уча как да си направите сандвич, разбира се. Само искам да споделя, че особено вкусни ми се получават, когато ги запека за кратко и без мазнина на тиган. Точно толкова, колкото съставките вътре да омекнат и да разкрият още по-добре своите аромати.


Ръжен хляб, печена сьомга и лимон



Морковено хлебче с авокадо и кюфтенца от елда




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...