2013/05/29

♥ ♥ ♥

Вчера имах рожден ден. Отново! Имам чувството, че един път годишно е твърде, твърде често. И макар да се събудих в ранна утрин с желание да прекарам деня, завита презглава и потънала в самосъжаление и тъжни мисли за отлитащата младост, намеренията ми бяха осуетени от лавина с пожелания, които получих по телефон, мейл и Фейсбук. Близки приятели, роднини, колеги и познати с прекрасните си думи и силен заряд направиха празника ми емоционален, тържествен, красив и много, много желан. Вечерта пък ме очакваше изненада от скъпи на сърцето ми хора, събрани на едно място и по едно и също време само заради мен. Благодарение на изобретателната ми и потайна половинка. И така, явно няма как да се скатая и да не почерпя, макар и само виртуално! Пожелавам на всички вас здраве, позитивни емоции и много, много любов!




7 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Que bien te quedo la torta y todo el arreglo para el coffee Break

    ОтговорИзтриване
  3. Дина, честит рожден ден! Всичко най-хубаво и много щастливи моменти с любимите ти хора! :)
    Почерпвам се с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ами вчера не знаех;) Но днес ти честитя от все сърце празника и ти желая здраве и лекота, с която да движиш нещата си;)
    И рождения ден според мен винаги е повод за празник- независимо на колко години ставаш. Радвам се, че твоят е бил запомнящ се!

    ОтговорИзтриване
  5. Пожелавам още много позитивни изненади, които да ти носят усмивка в най-неочакван момент :) А рожденните дни имат наистина досадното качество да са последователни в появата си, но пък годините, които минават ни правят такива каквито сме така че съм сигурна, че те чака много, много хубава година до следващия рожден ден - обградена от хора, които те обичат. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Затова са приятелите...
    Честит да бъде рожденият ти ден -
    бъди здрава, успяваща, удовлетворена и усмихната!
    И чудесна торта..., Диана

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...