2012/10/04

Тарт с тиква и орехи

Обикновено, когато нещата се объркат драстично, на човек му се струва, че няма как да излезе от ситуация. Седи на кръстопът, беснее вътрешно и тъпче на едно място, закопавайки се още повече. А истината е в простите решения!

Повярвайте, така е. И в един такъв момент откъде ми влезе мухата да пека тиква ... още се чудя?! Преди да ме сметне някой за съвсем побъркана, ще предложа следното обяснение. Като зациклиш, явно трябва да се заемеш с нещо съвсем различно. Нещо, което да отпусне душата и мислите ти. И тогава решенията изплуват сами.

Тарт с тиква и орехи



Идеята за тарт с точени кори заимствах ОТТУК. Резултатът е  едно безкомпромисно блаженство за небцето, стомаха и душата. 








12 коментара:

  1. Все по-често и аз се убеждавам, че изходът от зациклянето е в простите решения. :)
    Тартът изглежда невероятно!
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Хей, страхотна публикация! Вълшебно!
    Благодаря ти - имах нужда точно от това - да попадна тук, в твоя блог!
    /Открих те през Откровенията на Доди../
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допадат моите писания, Боряна:)
      Доскоро!

      Изтриване
  3. ТАРТЪТ ТИ Е НЕВЕРОЯТЕН !
    Толкова нежен и привлекателен че очите ми изтекоха по него.
    Снимките ти също са неповторими!
    ПРЕКРАСЕН И ТОПЪЛ ДЕН!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еййй, Зи4е! Колко беше вкусен само! Не съм очаквала, че нещо толкова просто така ще ми се услади:)
      Хубава вечер!

      Изтриване
  4. Тарта изглежда много ароматен и вкусен! И аз като теб, когато зацикля имам нужда да се заема с правенето на нещо съвсем различно за да освободя мозъка си ... след това като с вълшебна пръчка решенията сами изплуват :-)
    Успех и да знаеш никога не е късно да започнем нещо ново и да поемем риска да се освободим от старото и до болка познато!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам, знам, Ивенце:) решенията са взети. Вярвам, че е за добро:)

      Изтриване
  5. Доброто решение обикновено е под носа ни, ма защо така човек все си усложнява живота, не знам?;) Явно е природа!
    Дано тиквата е отпушила онова, дето е било задръстено!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, отпуши тя, отпуши:) чак страх ме хваща от решенията, които взех:)

      Изтриване
  6. Много апетитно и вкусно!Любима комбинация от тиква и орехи.И при мен,решението на някакъв проблем идва, когато спра да занимавам мислите си с него...не знам как става, но решението изведнъж се появява.А правенето на нещо вкусно е едно от най-зареждащите с приятни емоции нещо-поне за мен!
    Хубав петък и прекрасен слънчев уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, определено готвенето ми действа успокояващо. Надявам се да не дойде ден, в който да се превърне в досадно бреме...ей на сега пак творя нещо на котлона, без да имам идея какво ще се получи:)

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...