2011/09/01

Медени сладки

Преди няколко дни телефонът ми звъни след работно време: " Прибра ли се вече? Трябва да ми пратиш .... ей! ... какво правиш, там ли си?"
"Ахъммм .... че съм тук, тук съм! Обаче спешно трябва да охладя едни меденки!" 
Отсреща на линията смутено ( или възмутено) мълчание. В краката ми две настървени, бутащи се с лакти ( всичко друго, но не и тихи, любящи, окрилени от братска обич и толерантност ) хлапета ... и аз, опитвам с една ръка да държа слушалка, с друга да вадя меденки от фурната, с трета да разчупвам и с четвърта да ги пикирам, в която уста сваря по-напред ....
Ядохме, докато ни стана лошо. На абсолютно всички. После пак ядохме. С две думи - уникални Медени сладки :–)



Продукти:


1 кг. брашно
100 гр. мед
1 ч.ч. олио
1 ч.ч. захар
1 бакпулвер
2 яйца
*(това са точните пропорции по рецепта; при мен нещата се случиха с продукти, дозирани на око)


Яйцата и меда се разбиват до побеляване. Прибавя се олиото и захарта. Пак се разбива. Бакпулверът се смесва с брашното. Брашното внимателно се обърква с другата смес. Правят се топчета, които се пекат в загрята фурна. Ако желаете, когато изстинат може да ги намажете с мармалад и да ги залепите по две.

Няма как да пропусна да благодаря за двете блогърски награди, които така мило ми бяха отправени. От Буба от SugarCoatedNothings, която познавам задочно повече от 2 години (срам-срам, голям...крайно време е да срещнем на живо). И от zi4e от Черпак с мерак, която ме сюрпризира много приятно с вниманието си:–) Благодаря, момичета!

5 коментара:

  1. Голямо ядене е паднало :)
    И на мен ми се прииска!
    Хубава вечер и честити награди!

    ОтговорИзтриване
  2. Честити награди!
    И аз искам от тези медени сладки:-)
    Хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Денерис,ама че хубаво си описала ситуацията,буквално ме пренесе при вас и си представих картинката!Поздрави на малчуганите и на теб!
    Меденките са чудни,топчести и много подканящи така в тревичката!
    Честити награди!

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ви допада моето предложение:))) ммм, още усещам вкусът им:)

    ОтговорИзтриване
  5. Денерис, толкова картинно си го описала! :) Меденките изглеждат много примамливо! :)
    Честити награди и хубава неделя!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...